Sila hubungi

Wednesday, 3 April 2013

Kenali sikap lelaki berpandukan style rambut !

Cara mengetahui sikap seseorang; kalau perempuan melalui cara berjalan, kalau lelaki kite tengok style rambut dorang pulak. Info ni bukan la sahih sgt but kdg2 ada jg betulnye. Hehehe. Selamat membaca !

Yg bdk tu x de kaitan, but comelnye, huhuhu !

Rambut LURUS
Seorang lelaki yang bijak, seorang yang happy, bergaya, cemburu,dan berpotensi dalam bidang kesenian.

Rambut KERINTING TEBAL
Seorang lelaki yang kurang bijak, degil, cenburu kuat, romantik, banyak pergaulan dan susah dalam menyelesaikan masalah diri, tidak suka termenung,

Rambut KERENTING NEGRO
Seorang lelaki yang bijak, ego, cemburu buta, romantik , memilih dan mudah mengamuk bila susah hendak selesaikan masalah

Rambut IKAL MAYANG
Seorang lelaki yang bijak, berfikir sebelum melakukan sesuatu, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, dan mudah memaaf kan seseorang dengan kesilapan lalu.

Rambut HALUS atau LEMBUT
Seorang lelaki yang bijak sangat, memilih, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan perkerjaan dengan bersungguh-sungguh.

Rambut SIKIT atau JARANG
Seorang lelaki yang bijak, sentiasa berfikiran negatif pada seseorang,ego, dan pandai membuka perniagaan walaupun kecil.

Rambut PERANG
Seorang lelaki yang kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf, sosial dan bijak lari daripada masalah.

Rambut TEBAL
Seorang lelaki yang bijak, degil, cemburu, romantik, kasar, banyak kawan, dan pandai mengambil hati seseorang.

Rambut KUSUT
Seorang lelaki yang sangat bijak, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, garang, susah nak memaafkan seseorang, dan pandai dalam mengurusan sesuatu tanpa pertolongan.

Rambut BERUBAN
Seorang lelaki yang kurang bijak, suka termenung, sosial sikit, berfikiran terbuka dan pandai selesai kan masalah diri.

Rambut MOHICAN atau PUNK
Seorang lelaki yang pembersih, suka menyapu sampah, memberus kasut dan membersihkan sawang. amat sesuai di buat suami mahupun pembantu rumah.

Rambut BOTAK
Seorang lelaki yang open-minded, senang dipandang terutama diwaktu malam tanpa menggunakan topi keledar ketika membawa motor mahupun mesin pemotong rumput. Celik 'IT' orang nya.

Rambut ALA ' ZAIBO '
Seorang lelaki yang sesuai bekerja menurap jalanraya dan menyapu jem pada roti. 'Accident-prone' E.g kepala selalu jadi target ketika bermain bola kerana kes salah tafsir.

Rambut PALSU
Seorang lelaki yang bersifat pendusta, pembohong dan buta 'IT' . Suka menabur janji dan amat jarang menabur wang di tepi-tepi jalan.

Rambut ALA ' PUA CHU KANG '
Don't play-play with this category Haah! He will hentam you, you know? kenapa? Tak percaya?

Rambut ' RONALDO '
Rambut ala si 'Pekan' dalam ceritar Batu Belah Batu Bertangkup. Lelaki jenis ini suka mencuri ikan goreng di rumah dan bermain bebola ikan sebagai hobi.


SUMBER:  http://pseudosupra.blogspot.com/2012/10/sikap-lelaki-dan-rambut-rahsia-sifat.html#ixzz2PNypXRxG

No comments:

Post a comment